Welcome Here
Selamat Menjenguk dan Terima Kasih !!! This is our PRELOVED blog and you also can have a order here .. Any question please visit me in my shoutbox ya ♥

My Post


ShoutBOX


Ape jadi ?
Wednesday, 27 February 2013

Ya Allah , penat aku setting blog aku nih ..Aku tktahu lah ape masalahnyeee ..Hampir seminggu aku edit tapi tak siap2 jugak .Sakit kepale otak bermain dengan code ..Sampai mak ponn dah bising 24/7 mate nih menghadap laptop ..HAHA . tipu lah tuh kalau 24/7 tengok laptop .Faham2 jelaa maksud mak aku tuh kan .haihh .. What can i do babes ..

Actually hari nih dah siap dah , okay lege lah sikit .Mak aku siap tengok aku edit2 blog aku nih tau .Kirenyeee mak peneman aku untuk touch up terakhir nih laa .Dah siap semue and sangat lah berpuas hati dah siap .Then , bile lepas siap masak and makan aku sambung online ..Tapi online gune laptop akk lah kann ..Tadi gune laptop adik , laptop aku pulak dkt BF aku sbb suruh dea buang kan virus .Oke diSHORT kan cite , bile online gune laptop akk . HUAARGHHHHHHHHH ! AKU BOLEH GILE WOIIII .Whatdeeeeeeeeee ! Ape masalahnye lagi ..


Sakit hati wooooo ~ Oke lah , itu jelaaaaa .. Lihat lah blog aku yang cam haprak nih haaaa .. Oke BYE BYE BYE !


Older Post | Newer Post